0 Кошик 0,00 грн
0 Кошик 0,00 грн

Як стрибнути вище власної голови? «Стратегія за межами «хокейної ключки» — бізнес-література для тих, хто прагне більшого

Побудувати бізнес-стратегію — це легко, а ось побудувати успішну бізнес-стратегію — під силу не кожному. Більшість обговорень про це зводяться до створення гігантських документів, які ніхто не читатиме, або красиво розроблених презентацій, які забуваються уже наступного дня. Як зробити так, щоб стратегія розвитку вашого бізнесу запрацювала? Над цим питанням не один рік билися експерти зі стратегії McKinsey&Company. Результатом їхньої роботи стала книга «Стратегія за межами «хокейної ключки», яка вийшла українською у видавництві Лабораторія. 

«Стратегія за межами «хокейної ключки» - фото книги

Про бізнес-книгу «Стратегія за межами «хокейної ключки. Люди, ймовірності і переможні рішення»

Автори книжки, члени McKinsey&Company, проаналізували стратегічне планування тисячі провідних компаній і визначили, що всі вони планують власне зростання за майже однаковою схемою. Їхній графік зростання схожий на хокейну ключку, бо показує певний спад на старті й поступовий рівномірний підйом надалі. Однак у реальності все не так, і можна майже відразу досягти значно більших успіхів, якщо проігнорувати шаблони ухвалення рішення та звернути увагу на неправильні висновки. 

Як ризикувати, робити масштабні зрушення, враховувати людський чинник у роботі — на всі ці питання дадуть відповідь автори цієї книжки. Вони зроблять вас трохи сміливішими та відкриють очі на те, як у реальному житті відбувається стратегічне планування — і чому це неправильно. 

Книга «Стратегія за межами «хокейної ключки»

 Як побудувати стратегію, яка працюватиме?

1. Перетворіть процес стратегування у постійний процес

«Зміни відбуваються повсякчас — як у вашому бізнесі, так і на ринках навколо. Потенційні угоди випадають не тоді, коли у вас щорічна нарада щодо стратегії. Вони випадають тоді, коли випадають. Чому б не обговорювати кілька основних стратегічних питань і результатів щотижня чи щомісяця, доповнюючи традиційний процес щорічного стратегічного планування?»

2. Не бійтеся змінювати і обговорювати альтернативи

«Припинімо планувати так, наче знаємо, що станеться в майбутньому. Натомість вирішіть, що можете зробити сьогодні за допомогою доступної інформації, і вбудуйте у свою стратегію чітко визначені критичні точки, щоб ухвалювати кращі рішення, отримуючи більше даних».

3. Зосереджуйтеся на конкретних напрямках

«Майже неможливо здійснити масштабні заходи, якщо ресурси «розмазані» на всі підрозділи компанії. Наші дані показують значно вищу ймовірність пересунутися вгору Кривою успішності для тих компаній, у яких один чи два підрозділи досягнули прориву, а не для тих, де кожен підрозділ підвищував показники роботи поволі з іншими».

4. Плануйте заходи, а не бюджети

«Що, якби замість ухвалювати рішення щодо цілей і давати непевні обіцянки, зосередити обговорення стратегії на масштабних заходах, на ваших найкращих ідеях, як перевершити ринок? А тоді збирати плоди».

5. Вивільняйте ресурси наперед

«Щоб мобілізувати ресурси і бюджети, має бути певний рівень ліквідності ресурсів. Більшість компаній не дбає про ліквідність ресурсів наперед, але ж це, по суті, валюта стратегії. Як ви можете зробити стратегічну ставку, якщо не маєте ресурсів, щоб її підкріпити?»

6. Не занижуйте цілей

«Відійти від накопичення багатьох окремих занижень бюджету, які відбуваються на найнижчому рівні компанії, і скласти одне бачення на загальному рівні. Перейти від повсюдних «хокейних ключок» до «хокейної ключки» на корпоративному рівні, яка має за основу низку здійсненних мас­штабних заходів».

7. Заохочуйте цілу команду, а не окремих працівників

«Без відчуття спільної відповідальності за добробут компанії вам буде важко домогтися від команди пов­ної самовідданості масштабним заходам, потрібним, щоб мобілізувати вашу компанію».

8. Створіть дорожню карту

«Якщо ви попросите команду розділити цілі на менші, здійсненні кроки, то вона муситиме замислитися практично, що робити далі. Водночас ви дістанете карту, щоб відстежувати, чи не збилася команда зі шляху до успіху».

Книга 2 «Стратегія за межами «хокейної ключки»

Чому вам варто обрати саме цю книгу про бізнес серед іншого нонфікшну?

В асортименті українських видавництв сьогодні чимало книг про стратегічне планування. Усі вони обіцяють розкрити таємницю успішного розвитку бізнесу. Приклади з книжок надихають, а поради здаються влучними. Та на практиці все працює не так, як хотілося б. 

«Стратегія за межами «хокейної ключки» — це не традиційний нонфікшн про бізнес. Автори — експерти зі стратегування McKinsey, однієї з найстаріших і найбільших консалтингових компаній у світі. Вони не намагаються надихнути читачів історіями або навчити прогресивних методів. Радше навпаки — розбирають стратегію на атоми, застосовуючи результати власного широкого дослідження. Їхній досвід, матеріали й універсальні поради слугуватимуть базою для будь-якого бізнес-лідера. Але найголовніше — допоможуть скласти дієвішу, масштабнішу і сміливішу стратегію. Адже такою є ваша ціль?

 

Купити книгу «Стратегія за межами «хокейної ключки» онлайн можна тут.

На нашому сайті представлені різні формати книг. Паперове видання, електронна книжка чи аудіоформат — обирати лише вам.

Переглянути всі книги видавництва Лабораторія можна у каталозі.

Відгуки і рецензії
Поки немає коментарів
Написати коментар
Ваше Ім'я*
Ваш Email*
Введіть текст*