Автори Лабораторії: Ентоні Рейнольдз про написання «Руйнації», вплив Толкіна та відповідальність перед шанувальниками
Знайомство з авторами Лабораторії продовжується. Сьогодні поговоримо про Ентоні Рейдольдза — розробника ігор та англійського письменника родом з Австралії. Він обіймав посаду менеджера в Games Workshop у Великобританії, а у 2014 році приєднався до Riot Games як старший сценарист. Працював у команді Champs, а потім перейшов до Riot's Worldbuilding. Зараз працює головним сценаристом над низкою проєктів, зокрема над новою секретною грою RnD. У книзі «Руйнація. League of Legends» Ентоні Рейнольдза вам відкриється епічна історія про магію, помсту та імперію на межі загибелі у всесвіті League of Legends. Детально про історію написання, натхнення та плани на майбутнє – читайте у матеріалі.
Останні роки Riot Games розширює історію League of Legends. Ви дотримуєтеся цієї історії чи вам довелося багато вивчати, перш ніж написати «Руйнацію»?
Мені подобається бути в курсі того, що відбувається в компанії. Хоч я і відчуваю, що це дає мені досить чітке розуміння того, як йдуть справи, я все одно ретельно досліджую будь-яких персонажів, регіони та історії, пов’язані з тим, над чим я працюю. А також щоб висвітлити, наприклад, кросовери, які потрібно далі розвивати.
Для «Руйнації» це означало перегляд усієї попередньої роботи над такими персонажами, як Каліста та Гекарим, а також підтримання тісної комунікації з іншими командами, які працювали в тому ж просторі, поки книга була на стадії планування і написання. Наприклад, гра Ruined King була в процесі розробки, але не закінчена, коли я працював над планом книги. Тож було багато мозкових штурмів, зустрічей і розмов, щоб переконатися, що те, що я писав і планував, узгоджувалося з усіма іншими продуктами.
Що надихнуло вас на написання «Руйнації»?
Це не був якийсь один твір, який став безпосереднім натхненням. Я думаю, що це було життя, сповнене книг, фільмів, телешоу, ігор та коміксів, які зробили свій внесок. Почнемо з того, що я вважаю, що на мою творчість вплинув британський письменник Девід Геммелл, чиїми творами я зачитувався у підлітковому та юнацькому віці. Особливий тип героїзму, який часто зустрічається в його персонажах та історіях, які намагаються робити правильні речі всупереч непереборним і гнітючим обставинам, – в книзі це особливо відчувається в образі Калісти.
Серед інших авторів, які вплинули на мене, – Толкін (звісно!), Френк Герберт і Ніл Ґейман. «Руйнація» – це трагедія за своєю суттю, тому я б також сказав, що на мене мали вплив такі класичні трагедії, як «Гамлет» і «Макбет» і більш сучасні версії в різних іпостасях. Я також люблю класичні античні твори, у яких є фантастичні елементи: «Іліада» та «Одіссея».
А ще я давно захоплююся історіями про надприродне та жахи: від старої класики на кшталт «Дракули» та історій про привидів М. Р. Джеймса до сучасних екранізацій на зразок більшої частини робіт Ґільєрмо дель Торо.
Ви віддаєте перевагу створенню власного оригінального матеріалу чи роботі з існуючими світами?
Мені дуже подобається працювати з уже існуючими персонажами та світами. Звичайно, це може вимагати трохи більше роботи, щоб переконатися, що ви ненароком не втрутилися в роботу іншого творця, який також використовує тих самих персонажів. І потрібно переконатися, що ви розумієте персонажів і те, що подобається їхнім шанувальникам, але винагорода за це величезна. Це дивовижний привілей і відповідальність – писати про персонажів, яких люблять люди по всьому світу. Але це і певний тиск – ви не хочете розчарувати тих, хто їх любить.
Чи є якийсь інший всесвіт відеоігор, про який ви хотіли б написати?
Наразі я дуже зосереджений на всесвіті Riot! Але, безумовно, є й інші, які я люблю. Я грав у God of War: Ragnarök, і він мені дуже подобається, так само як і попередня гра. Сценарій і побудова світу просто чудові, а персонажі просто неймовірні. Я також давній фанат «Зоряних воєн» і я б точно не відмовився написати історію про «Зоряні війни» одного дня!
Використані джерела: IGN Portugal, antreynolds.com